Stopy puszczające korzonki i trwałe skrzywienie kręgosłupa to oczywiście efekt uboczny zbyt długiego przebywania przed monitorem. A jakie mogą być objawy "przegrania się" w gry komputerowe?
W gry akcji
1. Właśnie masz zamiar przejść przez ulicę i myślisz, że warto byłoby zrobić teraz save. 2. Jadąc samochodem myślisz, że uderzając w mężczyznę dostaniesz 1000 punktów, a za każdą stukniętą kobitkę nawet i 5000. 3. Gdy drzwi windy się otwierają, dla bezpieczeństwa chciałbyś strzelić, a potem dopiero do niej wejść. 4. Kiedy idziesz chodnikiem i musisz skręcić za rogiem, robisz to bokiem. 5. Zaczynasz zastanawiać się, ile żyć Ci zostanie, jeśli skoczysz z okna kochanki.
6. Zobaczywszy w zaułku wieczorem dwóch napakowanych facetów, w myślach odnotowujesz, że ten z prawej ma 200% życia, a ten z lewej całe 500%.
W RPG
1. W sklepie jubilerskim oglądasz biżuterię i zaczynasz się zastanawiać, ile dana ozdoba doda Ci punktów "szybkości" lub "inteligencji". 2. Na wsi od razu zaczynasz szukać czterolistnej koniczyny, z pianą na ustach twierdząc, że "wtedy będę miał +4 do szczęścia". 3. Rozmawiając z kimś, czasem masz ochotę nacisnąć spację by przerwać rozmowę. 4. Próbujesz przypomnieć sobie, ile masz jeszcze wolnych slotów w kieszeniach. 5. Zobaczywszy w zaułku wieczorem dwóch facetów, w myślach odnotowujesz, że u tego z prawej parametr siły wynosi co najmniej 20 ale inteligencja tylko 3, zaś ten z lewej ma moc 5 ale kij, który trzyma w rękach zadaje uszkodzenia minimum 10-15 punktów obrażeń + 20% szans na zadanie krytycznego trafienia. 6. Masz wielką ochotę podejść i obszukać każdego przechodnia na okoliczność posiadania dobrej broni i pieniędzy, a znalezione oczywiście zachować dla siebie.
W strategie
1. Czasem masz ochotę najechać na kogoś myszką i dać mu komendę "idź". A tłum otoczyć ramką. 2. Według Ciebie, samochód, którym właśnie miałeś stłuczkę, posiadał lekki pancerz. 3. Obliczasz w pamięci, ile kroków musisz przejść, by dotrzeć do piekarni. 4. Kupujesz tylko czerstwy chleb, "ponieważ ma lepszy pancerz". 5. Przechodzisz przez ulicę tylko razem ze sporą grupką ludzi z czysto strategicznych powodów: w czasie, gdy samochody będą potrącać innych ludzi, Ty szybko przebiegniesz na drugą stronę. 6. Srodze się dziwisz, gdy dowiadujesz się, że do wybudowania domu jeden niewolnik i dwie minuty to za mało...
Dobra, dobra. Chwila. Chcesz sobie skomentować lub ocenić komentujących?
Zaloguj się lub zarejestruj jako nieustraszony bojownik walczący z powagą