Szukaj Pokaż menu

Zapakuj krówkę - rozwiązanie konkursu

96 177  
505  
W ostatnim tygodniu mieliście okazję wykazać się, tworząc zupełnie odjechane opakowania do krówek. Efekt waszych prac zaraził całą redakcję - pokazaliście, że wiecie co to kreatywność i oryginalność! Przedstawiamy zwycięzców tego jakże słodkiego konkursu.





Niewidomy szczurek Gacek

40 521  
413   19  
Jakiś czas temu zaskoczyliśmy was informacją o kociaku, który nie posiada oczu, a mimo to całkiem nieźle sobie radzi. Okazuje się, że nasza bojowniczka Chouna  ma pod swoim dachem szczurka z identycznym problemem. Poznajcie Gacka i jego sposób na radzenie sobie w swoim małym świecie.

Jak poznać, że za długo grasz w gry komputerowe

90 190  
589   17  
Stopy puszczające korzonki i trwałe skrzywienie kręgosłupa to oczywiście efekt uboczny zbyt długiego przebywania przed monitorem.  A jakie mogą być objawy "przegrania się" w gry komputerowe?

Kliknij i zobacz więcej!

W gry akcji

1. Właśnie masz zamiar przejść przez ulicę i myślisz, że warto byłoby zrobić teraz save.
2. Jadąc samochodem myślisz, że uderzając w mężczyznę dostaniesz 1000 punktów, a za każdą stukniętą kobitkę nawet i 5000.
3. Gdy drzwi windy się otwierają, dla bezpieczeństwa chciałbyś strzelić, a potem dopiero do niej wejść.
4. Kiedy idziesz chodnikiem i musisz skręcić za rogiem, robisz to bokiem.
5. Zaczynasz zastanawiać się, ile żyć Ci zostanie, jeśli skoczysz z okna kochanki.
6. Zobaczywszy w zaułku wieczorem dwóch napakowanych facetów, w myślach odnotowujesz, że ten z prawej ma 200% życia, a ten z lewej całe 500%.

W RPG

1. W sklepie jubilerskim oglądasz biżuterię i zaczynasz się zastanawiać, ile dana ozdoba doda Ci punktów "szybkości" lub "inteligencji".
2. Na wsi od razu zaczynasz szukać czterolistnej koniczyny, z pianą na ustach twierdząc, że "wtedy będę miał +4 do szczęścia".
3. Rozmawiając z kimś, czasem masz ochotę nacisnąć spację by przerwać rozmowę.
4. Próbujesz przypomnieć sobie, ile masz jeszcze wolnych slotów w kieszeniach.
5. Zobaczywszy w zaułku wieczorem dwóch facetów, w myślach odnotowujesz, że u tego z prawej parametr siły wynosi co najmniej 20 ale inteligencja tylko 3, zaś ten z lewej ma moc 5 ale kij, który trzyma w rękach zadaje uszkodzenia minimum 10-15 punktów obrażeń + 20% szans na zadanie krytycznego trafienia.
6. Masz wielką ochotę podejść i obszukać każdego przechodnia na okoliczność posiadania dobrej broni i pieniędzy, a znalezione oczywiście zachować dla siebie.

W strategie

1. Czasem masz ochotę najechać na kogoś myszką i dać mu komendę "idź". A tłum otoczyć ramką.
2. Według Ciebie, samochód, którym właśnie miałeś stłuczkę, posiadał lekki pancerz.
3. Obliczasz w pamięci, ile kroków musisz przejść, by dotrzeć do piekarni.
4. Kupujesz tylko czerstwy chleb, "ponieważ ma lepszy pancerz".
5. Przechodzisz przez ulicę tylko razem ze sporą grupką ludzi z czysto strategicznych powodów: w czasie, gdy samochody będą potrącać innych ludzi, Ty szybko przebiegniesz na drugą stronę.
6. Srodze się dziwisz, gdy dowiadujesz się, że do wybudowania domu jeden niewolnik i dwie minuty to za mało...

589
Udostępnij na Facebooku
Następny
Przejdź do artykułu Niewidomy szczurek Gacek
Podobne artykuły
Przejdź do artykułu 7 zwariowanych ciekawostek z odległego Kazachstanu
Przejdź do artykułu Uwaga, prąd atakuje!
Przejdź do artykułu 8 koszmarnych przeczuć, które niestety się sprawdziły
Przejdź do artykułu Jak otworzyć piwo, jeśli nie ma czym?
Przejdź do artykułu Czasami mniej znaczy lepiej, czyli przykłady świetnego designu
Przejdź do artykułu Spokojnie, to tylko awaria...
Przejdź do artykułu Martin A. Couney uratował tysiące dzieci, bo nie wiedział, że to niemożliwe
Przejdź do artykułu Uwierzysz, że to nie są zdjęcia?
Przejdź do artykułu Plusy i minusy pracy w domu

Dobra, dobra. Chwila. Chcesz sobie skomentować lub ocenić komentujących?

Zaloguj się lub zarejestruj jako nieustraszony bojownik walczący z powagą